Επεκτάσεις τέλος στην Αττική Οδό εάν δεν ξεκαθαρίσει η αξιοποίηση του Λιμανιού του Λαυρίου

Σε διαγωνισμό για την Αττική Οδό προτίθεται να προχωρήσει η νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών μετά την λήξη της σύμβασης παραχώρησης, ήτοι τον Οκτώβριο του 2024.

Αυτό ξεκαθαρίζουν στελέχη του Υπουργείου, αφήνοντας πίσω τα όσα ακούστηκαν τους προηγούμενους μήνες για επέκταση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού, με παράλληλη υλοποίηση έργων βελτίωσης ακόμη και αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής με μείωση της τιμής διοδίου.

«Θα προχωρήσουμε σε διαγωνισμό για την Αττική Οδό, μόλις αυτή περάσει στο Δημόσιο», ξεκαθαρίζουν τα αρμόδια στελέχη, ενώ αναφορικά με τις επεκτάσεις, δεν αναμένεται να γίνει τίποτα ή να ληφθεί καμία απόφαση αν πρώτα δεν ξεκαθαρίσει ο σχεδιασμός για το λιμάνι του Λαυρίου.

«Αν δεν παρθούν αποφάσεις για το τι θα γίνει με το λιμάνι του Λαυρίου, δεν πρόκειται να γίνει κάτι με τις επεκτάσεις τις Αττικής Οδού αλλά ούτε και με την επέκταση του Προαστιακού», τονίζουν χαρακτηριστικά.

Να σημειωθεί ότι το έργο της επέκτασης του Προαστιακού μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου μετρά ήδη 12 χρόνια και σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό θα έχει μήκος 31 χιλιόμετρα και προϋπολογισμό περί τα 300 εκατ. ευρώ.

Η γραμμή θα ξεκινούσε από το Κορωπί, θα διέσχιζε το Μαρκόπουλο και θα κατέληγε στο λιμάνι του Λαυρίου.

Μάλιστα η σχετική προμελέτη προέβλεπε τη δημιουργία δύο σταθμών σε Μαρκόπουλο και Λαύριο, αντίστοιχα, και συνολικά επτά στάσεις σε Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρίτη, Περιγυάλι, Θορικό και Λαύριο.


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σχολιάστε

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.