Παρά την αυξημένη ανάγκη για δρομολόγια τους καλοκαιρινούς μήνες οι υπεύθυνοι δεν κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για την ομαλή μετακίνηση των πολιτών, αντιθέτως μειώνουν δρομολόγια και οδηγούς για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές συνθήκες των τελευταίων ετών.
Η αραίωση των δρομολογίων, λόγω καλοκαιριού, έρχεται να κάνει ακόμα δυσκολότερη την κατάσταση ιδιαίτερα σε όσους χρησιμοποιούν τα αστικά λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Ο γηρασμένος στόλος και οι ελλείψεις σε προσωπικό δεν επιτρέπουν την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων κατά την εκτέλεση των κανονικών δρομολογίων.
Αναγνώστης μας και οδηγός λεωφορείου στο συγκεκριμένο δρομολόγιο επικοινώνησε μαζί μας ώστε να δημοσιεύσουμε το βίντεο του και να μάθει ο κόσμος τι μεγάλη ευθύνη έχουν ως οδηγοί σε περίπτωση ατυχήματος παρά τα λίγα χρήματα που παίρνουν.
Επισημαίνει μάλιστα πως το ανώτατο όριο επιβατών στο λεωφορείο είναι 250 άτομα και οι οδηγοί το ξεπερνάνε με σκοπό να εξυπηρετήσουν όσους περισσότερους πολίτες μπορούν, αλλά είναι θέμα χρόνου να γίνει κάποιο σοβαρό ατύχημα αν συνεχιστούν αυτές οι απαράδεκτες συχνότητες δρομολογίων σε κύριες γραμμές λεωφορείων.
Αναγνώστης μας και οδηγός λεωφορείου στο συγκεκριμένο δρομολόγιο επικοινώνησε μαζί μας ώστε να δημοσιεύσουμε το βίντεο του και να μάθει ο κόσμος τι μεγάλη ευθύνη έχουν ως οδηγοί σε περίπτωση ατυχήματος παρά τα λίγα χρήματα που παίρνουν.
Επισημαίνει μάλιστα πως το ανώτατο όριο επιβατών στο λεωφορείο είναι 250 άτομα και οι οδηγοί το ξεπερνάνε με σκοπό να εξυπηρετήσουν όσους περισσότερους πολίτες μπορούν, αλλά είναι θέμα χρόνου να γίνει κάποιο σοβαρό ατύχημα αν συνεχιστούν αυτές οι απαράδεκτες συχνότητες δρομολογίων σε κύριες γραμμές λεωφορείων.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή: Tromaktiko
Πηγή: Tromaktiko
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Μιά πρόταση που θα λύσει το πρόβλημα, δεν δίνουν. Το εστειλα και στον ΟΑΣΑ και μου είπαν θα το μελετήσουν! Το λεωφορειο να κάνει τέρμα στην Βάρκιζα. Αν μπορεί να γίνει Παλαιά Φώκαια-Βαρκιζα(Αλίανθος) αλλά εκεί μπαινουν αντικρουομενα τα συμφέροντα του ΚΤΕΛ! Το λεωφορείο 171 να έχει δύο κατευθυνσεις Ελληνικό-Βαρκιζα μεσω παραλιακής δλδ 171Π και Ελληνικό Βάρκιζα μέσω Βουλιαγμένης δλδ 171Β και πάλι με επιστροφή αντίστοιχη! Συχνότερη διελευση και αν είναι δυνατόν με ανταπόκριση! Το λεωφορείο δεν χρειαζεται να είναι διπλό αρκεί απλό! και οχι κάθε μισή ώρα κάθε 15 λεπτά είναι ονειρο για το καλοκαίρι!