Την… έξωση των αφετηριών των ΚΤΕΛ Αττικής, τον διαχωρισμό του Λεκανοπεδίου σε πέντε βασικούς άξονες και τη δημιουργία ισάριθμων νέων αφετηριών σε σταθμούς µμέσων σταθερής τροχιάς (μετρό και ηλεκτρικός σιδηρόδρομος), προκειμένου να αποσυμφορηθεί το κέντρο της Αθήνας, προωθεί ο ΟΑΣΑ.
Η μείωση της διαδρομής που εκτελείται σήμερα από τα ΚΤΕΛ θα επιφέρει και μειώσεις στις τιμές των εισιτηρίων από 0,20 έως τουλάχιστον 1,40 ευρώ, καθώς το κόμιστρο των ΚΤΕΛ προκύπτει από αλγόριθμο, στον οποίο υπολογίζεται και η καλυπτόμενη χιλιομετρική απόσταση. Ο Οργανισμός έχει έτοιμη την πρότασή του, την οποία παρουσιάζει το «Έθνος» και θα αποτελέσει τη βάση έναρξης του διαλόγου µε τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ Αττικής.
Όσον αφορά στα εισιτήρια, οι συχνοί χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (εργαζόμενοι, φοιτητές, κ.λπ.), οι οποίοι θα προμηθευτούν τη μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών αξίας 30 ευρώ, εμφανίζονται ωφελημένοι έως και κατά 24% βάσει των παραδειγμάτων που υπολογίστηκαν µε μετάβαση και επιστροφή, στο πλαίσιο διερεύνησης των επιπτώσεων της τιμολογιακής πολιτικής από την ομάδα εργασίας του ΟΑΣΑ.
Η φιλοσοφία της νέας τιμολόγησης στηρίζεται στη μείωση της τιμής του εισιτηρίου που χρεώνουν τώρα τα ΚΤΕΛ, καθώς µε τη μεταφορά των αφετηριών θα μειωθούν χιλιομετρικά οι διαδρομές που εκτελούν και κατά συνέπεια και τα λειτουργικά κόστη. Έτσι, μεταξύ άλλων προτείνεται η μείωση της τιμής του εισιτηρίου του ΚΤΕΛ Αναβύσσου από τα 5,1 στα 3,7 ευρώ.
Οι νέες αφετηρίες των ΚΤΕΛ Αττικής, µε τα οποία γίνονται περισσότερες από 3,6 εκατομμύρια μετακινήσεις τον χρόνο βάσει των στοιχείων της επιβατικής κίνησης, θα απομακρυνθούν από την οδό Μαυρομματαίων και την πλατεία Αιγύπτου και θα δημιουργηθούν στα εξής σημεία:
-
Νότιος μεσογειακός άξονας: Οι βασικοί προορισμοί, που επίσης θα καταλήγουν στο Νομισματοκοπείο, θα είναι το Κορωπί, το Μαρκόπουλο Μεσογείων και το Λαύριο. Και οι τρεις γραμμές θα έχουν από 31 δρομολόγια ημερησίως και δευτερευόντως θα εξυπηρετείται και η Κερατέα. Η μείωση του μήκους στους δύο άξονες του Νομισματοκοπείου φτάνει έως τα 8 χιλιόμετρα.
-
Ελληνικό (Νότιος παραλιακός άξονας): Οι βασικοί προορισμοί είναι Ανάβυσσος µε 10 δρομολόγια, Π. Φώκαια µε 7 δρομολόγια και Σούνιο µε 7 δρομολόγια. Οι δευτερεύοντες προορισμοί που θα εξυπηρετούνται θα είναι το Λαγονήσι, η Σαρωνίδα και το Λαύριο και το μήκος της διαδρομής µε ΚΤΕΛ μειώνεται κατά 14 χιλιόμετρα.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Αρα αν κάποιος απο Ανάβυσσο θα πηγαινε Κέντρο, θα πληρωσει την μειωμένη τιμή εισητηρίου + το εισητήριο του μετρο για κέντρο.
Η μείωση θα ειναι άραγε μεγαλύτερη ή ίση του επιπλέον εισητηρίου?