Με διακοπή απειλείται η κυκλοφορία του αστικού λεωφορείου, γραμμή 123, λόγω μικρής επιβατικής κίνησης. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες υπάρχουν ημέρες που δεν υπάρχει καμία απολύτως ακύρωση εισιτηρίου. Δεν γνωρίζουμε αν, οι ελάχιστοι επιβάτες που χρησιμοποιούν το μέσο, έχουν κάρτες πολλαπλών διαδρομών ή πρόκειται για περιπτώσεις λαθρεπιβίβασης.Όπως μας ενημέρωσε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Βούρλων Αναβύσσου κ. Πάστρας, διαπίστωσε ο ίδιος ότι σε διαδρομές που έχει ακολουθήσει το λεωφορείο, ενώ υπάρχουν επιβάτες, δεν έχει ακυρώσει κανένας εισιτήριο στο μηχάνημα, ενώ συχνά δεν καταγράφεται καμία ακύρωση σε ολόκληρη την ημέρα.
Ο ίδιος μας είπε, ότι με συνεχείς ανακοινώσεις έχει ενημερώσει ότι μπορούν οι χρήστες της γραμμής να προμηθεύονται εισιτήρια από δύο καταστήματα (Κοντογιάννης, κεντρική πλατεία Παλαιάς Φώκαιας & στο ΜΙΝΙ μάρκετ “ΓΩΝΙΑ” απέναντι από την Τράπεζα Πειραιώς, Ανάβυσσος). Οι επιβάτες επίσης μπορούν να προμηθευτούν τις πολύ συμφέρουσες οικονομικά, μηνιαίες κάρτες πολλαπλών διαδρομών (30 €), τις οποίες πρέπει να επιδεικνύουν στον οδηγό του λεωφορείου κατά την επιβίβασή τους .
Είναι πολύ σημαντικό, όταν γίνει αξιολόγηση από τον ΟΑΣΑ, της γραμμής στο τέλος του 3μήνου (τέλος Ιανουαρίου 2017) που λήγει η πιλοτική λειτουργία της, να αποφασισθεί η συνέχισή της και να μην διακοπεί, γιατί αν διακοπεί ενδεχομένως να μην επανέλθει.
Τα παράπονα που ακούγονται για την μη διέλευση του λεωφορείου από το κέντρο της Αναβύσσου και της Παλαιάς Φώκαιας είναι εύλογα, αλλά είναι βέβαιο ότι μετά την οριστική απόφαση καθιέρωσης της γραμμής, θα υποβληθεί αίτημα επέκτασής της και αλλαγής της διέλευσης, χάριν της οποία θα διευρυνθεί και το επιβατικό κοινό.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Ο σχεδιασμός του δρομολογίου του 123 ειναι παντελώς και ασχετα λανθασμένος.Παράδειγμα,από την Λάκκα 3 στάση θέλω να πάω σε κάποιο από τα super markets πχ. Γαλαξία η Α/Β,πως θα επιστρέψω πίσω?μόνο με τα πόδια καθότι το λεωφορείο συνεχίζει παραλιακά,επίσης οι κατοικοι εντος Αναβυσσου δεν εχουν πρόσβαση στο λεωφοείο διότι απλά περνά περιφεριακά,επίσης πρόβλημα υπάρχει και για τους κατοίκους της Π.Φώκεας.Επομένως δεν χρειάζεται να περιμένουν από τον ΟΑΣΑ μέχρι τελος Γενάρη γιά να διαπιστώσουν τον κακό σχεδιασμό της γραμμής.Οσον αφορά την μέτρηση της επιβατικής κίνησης,ειναι πολύ δύσκολο να τήν υπολογίσεις διότι ουσιαστικά ο ελεγχος εισητηρίων και καρτών ειναι παντελώς ανύπαρκτος.
Μετράνε το αριθμό των εισητηρίων που επικυρόνονται στα μηχανήματα του οχήματος δηλαδή από τον τελευτίοο αύξοντα αριθμό της τελευταίας επικύρωσης αφαιρούν τον πρώτο αύξοντα αριθμό της πρώτης επικυρώσης της κάθε ημέρας και υπολογίζουν την διαφορά και έτσι υπολογίζουμν με μαθηματική ακρίβεια απακριβώς τον αριμό των επικυρωμένων εισητηρίων. Με βάση αυτόν τον αριθμό θα αποφασιστεί σε έναν μήνα από τώρα (τέλη Δεκεμβρίου 2016- Αρχές Ιανοαρίου 2017) εάν η αστική γραμμή θα καταργηθεί και θα περάσει στα Κτελ η λειτουργία της ή εαν θα παραμείνει σε λειτουργία.
Ας ευχηθούμε να την κρατήσουν την γραμμή σε λειτουργά διότι είναι πολύ εξυπηρετική αλλά αυτό είναι κάτι το οποίο θα αποφασίσουν οι κάτοικοι της Αναβύσσου και της πλαιάς Φώκαιας με βάση τις επιλογές που θα κάνουν ως προς τον τρόπο της μετακίνησης τους.
Μπορεί η αστική γραμμή να μην έχει κίνηση αλλά το ιδιωτικό κτελ πηγαίνει πάντα γεμάτο άρα ο κόσμος της Αναβύσσου έδειξε εμπράκτως την επιλογή του.
Πολύ έξυπνο να δοκιμαστεί την περίοδο του χειμώνα που δεν υπάρχει ψυχή στην περιοχή!!!! Άρα δύο είναι τα ενδεχόμενα, ή είναι εντελώς χαζοί αυτοί που παίρνουν αποφάσεις, ή είναι εντελώς ψεύτες και απλά μας κοροιδέουν οτι δήθεν έκαναν ενέργειες. -και εννοώ το δημοτικό συμβούλιο που έτρεξε να βγάλει φωτογραφίες- Όπως και να έχει και τα δύο είναι επικίνδυνα, προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο και στο τέλος πάντα κοστίζει και περισσότερο. *προχειρότητα και στον νέο δρόμο που άνοιξε στο Καλύβια, που στοίχισε πραγματικά πολύ!!!! Προχειρότητα χαρακτηρίζει απο το μικρό δημοτικό συμβούλιο του Δ.Σαρωνικού μέχρι το συμβούλιο των κυβερνήσεων. Αυτοί μας αξίζουν όμως, είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας μας, ακόμα πολλοί πιστέουν πως ο κ.Τσίπρας έκανε 18 ώρες διπραγμάτευση και δεν φταίει αυτός σε τίποτα και για όλα φταίνε τα 20 χρόνια πασοκ-νδ. Ακόμα πολλοί νομίζουν οτι ο κ.Σοφρώνης θα κάνει έργα, που στην περιοχή της Αναβύσου-Φωκαίας-Σαρωνίδας δεν έχει αλλάξει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ όσο είναι δήμαρχος. Ψέμματα!! έβαλε την γραμμή 123 σε πιλοτικη λειτουργία!!!