Η υπογραφή του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα μπήκε τη Δευτέρα στην απόφαση με την οποία κηρύσσεται έκπτωτη η εταιρεία «Σι Λινκ Φέρρις», θυγατρική της «ΝΕΛ», από την επιδοτούμενη άγονη γραμμή Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος. Το πλοίο της, το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Ταξιάρχης» έχει να εκτελέσει δρομολόγιο από τις 27 Απριλίου.
Σύμφωνα με το υπουργείο, ο κ. Δρίτσας εξάντλησε όλα τα περιθώρια, τις δυνατότητες και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το νομικό πλαίσιο, συνεκτίμησε τα όσα είχε αναφέρει εγγράφως στο υπόμνημά της η εταιρεία σχετικά με τη δρομολόγηση του πλοίου, έλαβε υπόψη την ομόφωνη γνωμοδότηση του Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) που συνεδρίασε την Παρασκευή στη Νάξο και εξέτασε όλα τα δεδομένα και τις επιπτώσεις για τις νησιώτικες κοινωνίες και τους απλήρωτους ναυτικούς.
Το υπουργείο υποστηρίζει ότι «καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της τακτικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών του βορείου Αιγαίου και την αντιμετώπιση της απλήρωτης ναυτικής εργασίας».
Πλέον αναμένεται να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την κάλυψη της γραμμής με το ίδιο μίσθωμα και όρους. Αν, ωστόσο, δεν υπάρξει ενδιαφέρον, τότε θα συγκληθεί εκ νέου το ΣΑΣ, ώστε να ορίσει νέο μίσθωμα και προϋποθέσεις κάλυψης της γραμμής.
Παρά το γεγονός ότι τοπικοί φορείς της Λήμνου ζητούν την εκτέλεση του δρομολογίου από το Λαύριο, καθώς το ταξίδι διαρκεί λιγότερo κατά περίπου 10 ώρες, ακτοπλοϊκοί κύκλοι δεν αποκλείουν το συγκεκριμένο δρομολόγιο να ξεκινά πλέον από τον Πειραιά, γεγονός που θα σημαίνει μετακίνηση διάρκειας 22 ωρών.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.